Як відновити роботу в додатку Ощад якщо відсутній український мобільний зв’язок

На русском языке

Як відновити роботу в додатку Ощад якщо відсутній український мобільний зв'язок


Ще в середині минулого року Ощад реалізував можливість відновлення доступу до мобільного застосунку Ощаду за відсутності українського мобільного зв’язку для клієнтів, які залишилися на тимчасово окупованих територіях.

Вони можуть настроїти опцію, щоб повідомлення для підтвердження операцій мобільного застосунку приходили не як SMS, а як повідомлення Viber

Для замовлення послуги потрібно звернутися до контакт-центру банку за допомогою web-дзвінка на сайті Ощадбанку

Де знайти цей дзвінок на сайті  – на малюнках вгорі.

Джерело

Ощадбанк продовжив дію всіх карток





Оставьте комментарий