

Ще в середині минулого року Ощад реалізував можливість відновлення доступу до мобільного застосунку Ощаду за відсутності українського мобільного зв’язку для клієнтів, які залишилися на тимчасово окупованих територіях.
Вони можуть настроїти опцію, щоб повідомлення для підтвердження операцій мобільного застосунку приходили не як SMS, а як повідомлення Viber
Для замовлення послуги потрібно звернутися до контакт-центру банку за допомогою web-дзвінка на сайті Ощадбанку
Де знайти цей дзвінок на сайті – на малюнках вгорі.
Ощадбанк продовжив дію всіх карток


Уповноважені банки через які здійснюється виплата пенсій пільг та житлових субсидій соціальних страх...
НБУ відкликав ліцензію і ліквідовує один з банків про яку установу йдеться
Які банки мали найбільший попит на фрилансі
Захист прав споживачів фінпослуг Що варто знати?
Касается всех у кого есть банковская карта с 1 августа Нацбанк вводит новые правила