Що не можна говорити на співбесіді 99 відсотків відмов саме через ці фрази

Є кілька табу на співбесіді — про них розповімо в матеріалі.

Що не можна говорити на співбесіді 99 відсотків відмов саме через ці фрази
Що не можна говорити на співбесіді 99 відсотків відмов саме через ці фрази

Співбесіди — неминуча частина на шляху побудови кар’єри. Багато людей нервують перед інтерв’ю з рекрутером або потенційним роботодавцем, адже просто не знають, що говорити на співбесіді. Особливо це актуально для тих, хто шукає першу роботу. Але є кілька трюків, які допоможуть отримати бажану посаду.

Як поводитися на співбесіді — зовнішність і мова мають значення

Як відомо, людей зустрічають за одягом. Є кілька порад, як підібрати оптимальний одяг, виходячи з того, на чому ви хочете зробити акцент.

Під час вибору вбрання зосередьтеся на кольорі:

  • Чорний — колір лідерів.
  • Синій — для командних гравців.
  • Сірий — підійде людям з аналітичним складом розуму.
  • Коричневий — символізує надійність.
  • Білий — говорить про вашу організованість.

Якщо ви натура творча і посада теж це передбачає, можете віддати перевагу більш сміливим кольорам. Приміром, одягніть щось фіолетове, зелене чи помаранчеве.

Крім того, обов’язково стежте за своєю мовою. Ніщо так не псує враження про людину, як невиразна вимова слів і невміння чітко висловити свої думки. До того ж, радимо провести невелике дослідження про компанію, на посаду в якій ви претендуєте. Це потрібно, щоб ви мали уявлення про сферу її діяльності, і вас не застали зненацька запитанням: «Що ви знаєте про нашу фірму?».

Що не можна говорити під час співбесіди — поширені помилки

Є кілька табу на співбесіді. Зокрема, в жодному разі не розповідайте рекрутеру чи потенційному роботодавцю про ваші особисті проблеми та не відгукуйтеся погано про нинішнього чи минулого роботодавця. Це може залишити неприємне враження не стільки про них, скільки про вас самих.

Також радимо уникати різких і негативних установок на кшталт «Я ненавиджу працювати в команді» або «Я не вчитимуся чогось нового».

Що не можна говорити під час прийому на роботу, так це брехню і перебільшення. Якщо ви не знаєте англійської, не варто стверджувати, що ви нею володієте на рівні носія. Тут усе очевидно. Якщо ви збрешете і все ж таки отримаєте посаду, а в підсумку не зможете виконати завдань, у яких, як ви казали, ви «ас», що подумає ваш роботодавець? Не виключено, що ви не тільки втратите роботу, а й отримаєте погані рекомендації.

Що заборонено запитувати на співбесіді — візьміть на замітку

У багатьох статтях радять ставити запитання наприкінці співбесіди. Наприклад, можете запитати про те, які обов’язки вам доведеться виконувати.

Але є кілька речей, про які заборонено запитувати на співбесіді. Так, ніколи не ставте запитання про те, коли перераховують зарплату, чи звільняють за запізнення, як часто проводять корпоративи тощо.

У ще гіршому світлі ви виставите себе, якщо запитаєте, чим займається компанія. Цю інформацію досить просто роздобути в мережі й очікується, що ви вже прийдете на співбесіду підготовленим.

Подписывайтесь на "Блокнот Херсона" в Telegram или Viber




Оставьте комментарий