Як отримати доступ до особистого кабінету  Приват24 при відсутньому мобільному зв’язку?

На русском языке

Як отримати доступ до особистого кабінету  Приват24 при відсутньому мобільному зв’язку?
Як отримати доступ до особистого кабінету  Приват24 при відсутньому мобільному зв’язку?

Необхідні умови:

  1. наявність Інтернету;
  2. наявність паспорту або картки;
  3. знати пін-код до картки;
  4. наявність телефону з камерою (для селфі)

Заходимо в чат Приватбанку за посиланням htpp://pb.ua/chat

Внизу вводимо наприклад таке повідомлення:

“Як увійти в приват24, якщо я знаходжусь на території, де зовсім відсутній мобільний зв’язок?”



З’явиться: Оберіть, будь ласка, варіант

Обираємо: Немає потрібного питання в переліку та тиснемо: Далі

З’явиться: Бажаєте підключити фахівця для вирішення питання?

Обираємо: Так

Далі потрібно чекати 5,10,15+ хвилин.

На зв’язок вийде оператор та запропонує приблизно таке:

«Ми можемо дати доступ в приват24 через ПІН по карті»

Далі у відповідному попі потрібно вказати ваш фінансовий номер Приватбанку.

Після: «Верифікація пройдена успішно!»

З’явиться форма для заповнення:

  1. ПІБ:
  2. Адреса реєстрації, яка відома банку;
  3. Дата народження;
  4. Додатково можуть запитати ПІБ вашої дружини/чоловіка тощо

Після: «Верифікація пройдена успішно!»

Оператор повідомить приблизно таке: Потрібно зробити селфі, з чим будете робити фото? З карткою чи паспортом?

Вказуєте картку або паспорт, як Вам зручніше.

Після успішної верифікації селфі, вам дадуть можливість зайти в ваш кабінет за допомогою пін-коду.

Це одноразовий доступ, і щоб пізніше знову так зайти, потрібно буде повторно пройти всю процедуру.

Але у кабінеті Приват24 можна налаштувати спосіб підтвердження, обравши одно факторну авторизацію (тільки логін та пароль), щоб Банк не відправляв підтвердження входу на фінансовий телефон.

Нова технологія ПриватБанку тепер клієнти можуть дзвонити до банку безпосередньо з мобільного Приват24





Оставьте комментарий