Українські громадяни стикаються з труднощами у пошуку інформації щодо своїх платежів за останні місяці, що ускладнює підтвердження факту переплати.
Ця проблема особливо актуальна для уважних споживачів комунальних послуг, які відповідально стежать за своїми рахунками. Деякі користувачі побутового газу опинилися в ситуації, коли вони не знають, як вирішити питання “неіснуючого боргу”. Зазначається, що ця проблема посилюється тим, що українці протягом кількох місяців переплачували за квитанціями і не можуть знайти відповіді на свої запитання.
Компанія “Нафтогаз” у відповіді на запитання клієнтів у соціальній мережі Facebook поділилася важливою інформацією. Одна з клієнток компанії звернулася з питанням про те, як позбутися неіснуючого боргу, який з’явився у її рахунку ще у липні. Цей борг було нараховано попереднім постачальником газу “Житомиргазом”, який передав неправильні дані до “Газорозподільні мережі України” в серпні. Клієнтка звернулася до них, але отримала відповідь на те, що будь-яка інформація за період до 01.09.2023 відсутня. Вона також уточнила, чи має “Житомиргаз” повноваження змінити передану інформацію.
Компанія “Нафтогаз” наголосила, що принцип обліку обсягів спожитого газу не змінився. Дані про показники надходять від оператора ГРМ клієнта, який формує обсяги та передає їх компанії. Після цього постачальник нараховує суму для оплати за спожитий газ. У разі невідповідності переданих показань рекомендується звернутися до місцевого оператора ГРМ для перерахунку або надати актуальні показники лічильника на наступний період.