Як налаштувати доступ до застосунку Ощадбанка без СМС на мобільний номер

На русском языке

Як налаштувати доступ до застосунку Ощадбанка без СМС на мобільний номер
Як налаштувати доступ до застосунку Ощадбанка без СМС на мобільний номер

Шановні клієнти Ощадбанку, повідомляємо, що АТ «Ощадбанк» для забезпечення клієнтам доступу до фінансових послуг, які перебувають на тимчасово окупованих територіях Донецької, Луганської та Херсонської областей, реалізував можливість доступу до нового мобільного застосунку «Мобільний Ощад».

Оскільки на окупованих територіях є проблеми з мобільним зв’язком українських операторів, тому було здійснено налаштування відправки СМС-повідомлень з одноразовим паролем для підтвердження входу або реєстрації/відновлення доступу виключно до застосунку «Мобільний Ощад» в мессенджер Viber.



Зазначимо, що для зміни каналу доставки СМС-повідомлення з одноразовим паролем для підтвердження входу або реєстрації/відновлення доступу через застосунок «Мобільний Ощад» на канал Viber, Вам потрібно звернутись до контакт-центру АТ «Ощадбанк» з будь-якого номеру телефону або здійснити дзвінок до контакт-центру з офіційного сайту Банку. При цьому, звертаємо Вашу увагу, що СМС-повідомлення в додаток Viber буде відправлятись на фінансовий номер телефону.

Зауважимо, що відправка паролів в мессенджер Viber для підтвердження входу або реєстрації/відновлення доступу через застосунок «Мобільний Ощад» буде здійснюватися протягом 24 годин з моменту активації через оператора контакт-центру.

Щоб здійснити дзвінок з сайту, Вам необхідно перейшовши за посиланням: https://www.oschadbank.ua/, в правому нижньому куті натиснути на значок «Підтримка онлайн», далі натиснути на «Дзвінок».

Якщо у Вас на момент дзвінка є проблеми з мобільною мережею і Ви не зможете отримати одноразовий пароль для авторизації з фінансового номеру телефону, то Вам необхідно натиснути «Продовжити без авторизації» для здійснення дзвінка до контакт-центру Банку. При дзвінку до контакт-центру Вам потрібно буде назвати оператору повний номер Вашої платіжної картки та пройти ідентифікацію.

Для здійснення входу або реєстрації/відновлення доступу в застосунку «Мобільний Ощад» Вам потрібно обрати пункт «Увійти чи зареєструватися» та слідкувати підказкам системи. Вхід до системи Ви можете здійснити по своєму логіну та паролю, який раніше створили при реєстрації в «Ощад 24/7» або за умови проведення реєстрації, Вам необхідно створити надійний логін та пароль.

Логін може містити латинські літери, цифри та спеціальні символи (_.!@#%?-). Пароль має складатись мінімум із 6 символів, містити хоча б одну цифру, одну рядкову та одну велику літеру латинську літеру. Використання спеціальних символів неможливе. Після здійснення входу до системи, Вам буде запропоновано для зручності налаштувати вхід в систему за допомогою коду доступу (складається з 4 цифр) або налаштувати вхід за відбитком пальцю/Face ID.

Додатково зазначимо, що для здійснення підтвердження операцій в додатку Вам не потрібно очікувати на СМС-повідомлення, а достатньо вказати код доступу або підтвердити операцію відбитком пальцю/Face ID.

Завантажити застосунок «Мобільний Ощад» Ви можете за допомогою «AppStore» або «Play Market» просто перейшовши за посиланням:

https://www.oschadbank.ua/mob-oschad.

Як увійти в Приват24 коли немає мобільного зв’язку Інструкція

Как получить доступ к приложению Монобанка без получения СМС уведомления на Ваш мобильный номер телефона