Інформація про небезпечну нехарчову продукцію Чи знаєте Ви свої права споживача

Інформація про небезпечну нехарчову продукцію Чи знаєте Ви свої права споживача

Інформація про небезпечну нехарчову продукцію Чи знаєте Ви свої права споживача
Інформація про небезпечну нехарчову продукцію Чи знаєте Ви свої права споживача

У разі порушення ваших прав споживача ви маєте право звернутися до суду або органу державного ринкового нагляду, його територіальних органів (адреси та телефони територіальних органів можна знайти на сайті Держпродспоживслужби), які знаходяться в областях та м. Києві. Орган державного ринкового нагляду та його територіальні органи розглядають всі звернення споживачів, права яких було порушено, у встановлений чинним законодавством термін. Згідно зі ст. 5 Закону  України «Про звернення громадян»

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонногозв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.

Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронногозв’язку (електронне звернення).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. При зверненні до органу державного ринкового нагляду можуть подаватися наступні документи:

  • звернення; 
  • копія звернення до суб’єкта господарювання;
  • копія документа, який засвідчує факт придбання продукції;
  • копія технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу;
  • інші документи, які стосуються розгляду звернення.

Джерело: uvaga.gov.ua

Подписывайтесь на "Блокнот Херсона" в Telegram или Viber




Оставьте комментарий