Шановні споживачі Херсонського водоканалу!
Повідомляємо про оновлення особистого кабінету!
Незважаючи на складні сучасні реалії ми завжди намагаємось зробити наше спілкування змістовним та максимально результативним.
Перехід нашого підприємства до нового Сервісу GKH.IN.UA був викликаний нагальною потребою оновлення застарілої бази даних, яка вже не відповідає та не працює в сучасних реаліях ведення обліку реалізації послуг, повідомляє Херсонський водоканал .
Після вчорашнього повідомлення щодо переходу на нову інформаційну платформу ми отримали від вас багато різних питань.
Вдячні вам за зворотній зв‘язок! Реагуємо та працюємо далі!
Просимо зберігати спокій та терпіння – все нове потребує часу для звикання та адаптації.
Звертайтесь до фахівців Контакт-центру Водоканалу, які на зв’язку:
щоденно з 08-00 до 17-00
номера телефонів:
095-640-09-07
050-396-90-91
Також направляйте питання на нашу електронну пошту:
c.vodokanal@gmail.com
Дякуємо за порозуміння!
Слава Україні!
Ми працюємо для Вас!