Водоканал закликає усіх абонентів перезареєструватися в особистому кабінеті квітень 2018 року
Шановні абоненти! Просимо усіх перезареєструватися в оновленому особистому кабінеті. Це потрібно для актуалізації Ваших особистих даних та доступу до нових сервісів!
Усі Ваші особисті данні та інша інформація буде збережена.
Але звертаємо увагу! У в’язку із тим, що на новому сайті продовжуються технічні роботи – історія надання показників лічильника, а також історія нарахувань та оплат буде доступна трохи згодом. Зареєструватись в особистому кабінеті дуже просто. Потрібно зробити лише 4 кроки!
Крок 1. Натисніть на кнопку «Зареєструватись»
Крок 2. Уважно заповнити поля:
Введіть «Прізвище, ім’я та по батькові»;
Введіть «Номер особового рахунку» (його можна знайти у договорі, або розрахунковій книжці). Номер рахунку може бути Вашим логіном;
Вкажіть номер «Мобільного телефону» (у міжнародному форматі +380XXZZZZZZZ, де XX – код оператора, а ZZZZZZZ – номер телефону);
Вкажіть номер «Міського телефону» (у міжнародному форматі +380552ZZZZZZ, де ZZZZZZ – номер телефону);
Введіть «Пароль» (буде використаний для входу в особистий кабінет).
Введіть «Адресу електронної пошти» (важливо, що Ви мали доступ до поштової скриньки, яку вказали при реєстрації, оскільки e-mail може бути Вашим логіном. Також e-mail використовується для відновлення забутого пароля). На один e-mail можна зареєструвати один о/р;
Крок 3. Прочитати угоду щодо умов використання користувачами матеріалів і сервісів сайту. Якщо Ви згідні з умовами, викладеними в угоді, обрати пункт «Я приймаю умови»;
Крок 4. Коли всі поля будуть заповнені – натиснути кнопку «Зареєструватись».
Якщо система видає помилку – значить якесь поле заповнене невірно (перевірте правильність введених даних).
При успішній реєстрації Ви зможете увійти до свого особистого кабінету
У разі виникнення питань щодо реєстрації на сайті телефонуйте до Контакт-центру Водоканалу за багатоканальним телефоном 0-800-503-283.