До уваги мешканців Херсонщини в області продовжуються шахрайські дії з банківськими картками

До уваги мешканців Херсонщини в області продовжуються шахрайські дії з банківськими картками

До уваги мешканців Херсонщини в області продовжуються шахрайські дії з банківськими картками
До уваги мешканців Херсонщини в області продовжуються шахрайські дії з банківськими картками

У Херсоні дві жінки стали жертвами шахрайства з банківськими картками



Довірливі громадяни все частіше стають жертвами шахраїв. Переважно зловмисники діють за такою схемою: жертві телефонує аферист, представляється працівником банку та повідомляє, що її картка заблокована. Людина, вважаючи, що спілкується з представником банку, розповідає всю інформацію, що стосується картки, – її номер, строк дії картки та CVV-код. В інших випадках може надходити SMS-повідомлення. У ньому вказують номер, за яким слід звернутися, щоб уникнути втрати коштів.

Жертвою такого виду злочину стала 37-річна херсонка. Під час телефонної розмови із шахраєм потерпіла назвала усі реквізити банківської картки і через деякий час отримала SMS-повідомлення про зняття з рахунку 12630 гривень.

Також жертвою шахрайства з банківськими картками стала необачлива 25-річна жителька обласного центру, яка розповіла аферисту реквізити картки. З її рахунку шахрай зняв 9250 гривень. За обома фактами відкриті кримінальні провадження за ст.190 Кримінального кодексу України «Шахрайство».

Шановні громадяни! Будьте більш обачні, не довіряйте особам, які намагаються дізнатися реквізити ваших банківських карток:
— якщо вам телефонують нібито з банку, говорять про заблокування вашої картки і просять повідомити PIN-код банківської картки, CVV код або інші реквізити – це шахрайство. Співробітники банку ніколи не телефонують клієнтам і не розпитують особисті дані.

Якщо ви маєте сумніви, чи дійсно вам телефонує справжній співробітник — запитайте, коли і в яке відділення ви можете підійти, щоб вирішити проблему особисто, а не по телефону;
— якщо особа, яка представляється працівником банку, пропонує вам по телефону допомогти у проведенні якихось операцій з карткою — наполягайте на їх проведенні у відділенні банку.

Джерело





Оставьте комментарий