Honda CBF — цей нейкед — сума невеликих переваг

Honda CBF - цей нейкед - сума невеликих переваг
Honda CBF — цей нейкед — сума невеликих переваг

Час від часу потрібно відпочити від цих високотехнологічних іграшок, напханих електронними системами спортивних і туристичних машин, і зайнятися чимось корисним. Йдеться про корисний і практичний мотоцикл за невеликі гроші, яким є Honda CB 500 F. Більше характеристик можна дізнатися перейшовши за посиланням https://honda.ua/motorcycles/cb500f/.

Naked з його 471-кубовим рядним близнюком має розумну потужність 48 к.с. за 190 кг з корковою пробкою. Рама зроблена зі сталевих труб, гальма — один диск спереду та один ззаду. Не схоже, що це поставить когось на коліна. Проте, якщо у вас буде можливість покататися на CB 500 F, беріть і не пошкодуєте. Незважаючи на такі характеристики, ви можете відчути масу задоволення від водіння цієї Honda.



Життя простіше

Вільне водіння звивистими другорядними дорогами з невеликим трафіком приносить унікальне задоволення. Ви ковзаєте в зручній, але активній позі за кермом, і за потреби двигун охоче переходить на високі оберти, де виробляє максимальну потужність. Передачі клацають легко й точно, а шини Michelin Road 5 забезпечують хороше зчеплення навіть на мокрих затінених ділянках. Життя під час їзди на CB дуже просте.

Навіть якщо іноді CB буде звичайним транспортним засобом і не більше того, то він теж може сподобатися. Не шумить, не дратує ривками при повільній їзді, поводиться культурно. Він досить динамічний під час розгону, може спалити 3,4 літра на сотню, а за 130 км/год по трасі витрачає 4,6 літра. Навіть за максимальної швидкості 175 км/год витрата палива не перевищує 5 літрів.

Повинна бути повага

Задня шина шириною 160 мм — це трохи перебільшення при такій малій потужності, тому вона може трохи негативно позначитися на керованості, але натомість ви отримаєте більше зчеплення і, принаймні, трохи поваги на вулиці. Така покришка має більш гідний вигляд, ніж, наприклад, «140». Якщо вам подобається спортивний стиль водіння, вам не важко буде побороти трохи асфальту на жвавій Хонді, тож варто звернути увагу на ці елементи.

Баланс прибутків і збитків

Коли CB 500, нарешті, зміг охолонути після всіх слаломних обертань, поворотів і різкого гальмування, я зміг поглянути та оцінити якість виготовлення. Устаткування просте, але функціональне, трубчаста сталева рама правильно й акуратно зварена, якість лакофарбового покриття не викликає великих нарікань, а зверху немає плутанини з електричними або водяними проводами.

Непогано, хоча якщо придивитися, то тут і там можна знайти недоліки. Вихлопна система, яка, за винятком глушника, виконана з нержавіючої сталі, теж має непоганий вигляд. Коли переглянути коротко всі плюси CB, він виявився хорошим компаньйоном і гідним мотоциклом. Можливо, вам потрібен саме такий звичайний мотоцикл.





Оставьте комментарий