Немає нічого більш дратівливого, ніж один неробочий навушник.
Така ситуація доволі часто трапляється з дешевими навушниками, які мають дріт, що з часом може просто зламатися чи перетертися.
Проблема одного неробочого навушника зачіпає і TWS-гарнітуру, яка схильна до багів і апаратних помилок. То що ж робити, якщо перестав працювати один навушник, і чому це може відбуватися.
Невірна зарядка
Перше, і найочевидніше, перевірте зарядку. Буває так, що один навушник нормально заряджений, а інший повністю розряджений і з якоїсь причини не отримав заряду, поки знаходився в кейсі. Можуть бути проблеми з контактами, або сам користувач якось неправильно розмістив навушник в кейсі.
Рішення просте: просто покладіть навушники в кейс, а сам футляр під’єднайте до зарядки. Через пів години можна спробувати знову підключити навушники до смартфона або іншого необхідного гаджету.
Невірна синхронізація
У всіх TWS-гарнітурах завжди є один головний й один другорядний навушник, і синхронізація зазвичай починається з ведучого. Однак іноді навушники (зокрема, дешеві моделі) під час коннекту можуть сприйматися як два різних пристрої, хоча повинні розпізнаватися як один.
Зайдіть в налаштування смартфона і переконайтеся, що навушники правильно підключені. Якщо все здається в порядку, спробуйте від’єднатися й повторно підключити навушники. В кінці перевірте працездатність аксесуара на іншому телефоні, щоб виключити можливість несправності вашого смартфона.
Програмний збій
Ще одна причина полягає в програмному збої. Спробуйте зайти в налаштування пристрою на телефоні та скинути їх. У деяких випадках потрібно утримувати кнопку на гарнітурі для виконання скидання.
Ще трапляється, що допомагає оновлення драйверів. Наприклад, на AirPods драйвера встановлюються автоматично, але багато інших навушники необхідно оновлювати вручну за допомогою фірмових додатків.