Історія про те як стати акціонером великої технологічної компанії

Власник і засновник інвестиційного фонду Микита Ізмаїлов став акціонером найбільшої технологічної компанії на території України Parimatch в період з 2015 по 2016 рік. Як тільки він почав працювати в організації, у нього і на думці не було такого, що він став одним з учасників недосяжною для себе величини. При цьому Серьога Портнов порахував про те, що два або три топ-менеджера повинні були мати деякий опціон за свої праці і старання пов’язані з цим бізнесом. Ось власне йому і вдалося увійти в їх число.

У своїх інтерв’ю Микита Ізмаїлов нерідко згадував, що з 2012 по 2017 рік він мав стрімкий розвиток як CFO (або по-іншому фінансовий директор). Головним завданням було заходить в нові ринки країн, що найбільш розвиваються, створюючи власні компанії, проходячи стадії ліцензування, підключаючи тим самим нові способи отримання грошових коштів. Також попутно проводилися певні переговори. При цьому подібне почало перетворюватися в деяку рутину. Як приклад, Микита Ізмаїлов навів приклад з тим, що для кожного банку потрібно було пояснювати кожен інвойс: крім самого договору на рекламні послуги ними запитувалися певні скріншоти певних сайтів для обґрунтування ситуації на предмет, чому реклама закуповується саме по тому чи іншому прайсу, так як ціни на рекламування були в той момент різні.


Після цього їм був зроблений висновок про те, що це дійство не для нього, відчуваючи внутрішнє вигорання, тим самим це почало позначатися на безпосередній роботі: більш пасивна участь в роботі компанії і своїм прямим обов’язкам, а також вогник бувалих цілей і завдань почав поступово згасати. Тому було прийнято однозначне рішення-покинути пост CFO.

На даний момент він зі своїми як він зазначив «хлопцями» або діловими партнерами зустрічаються для проведення неофіційних R&L звітності, отримуючи тим самим свої дивіденди. Якщо говорити про операційну діяльність, то в них він не бере участі, але при цьому відстеження можливостей найбільшого в Україні технологічної компанії PariMatch відбувається на вищому рівні: якщо він бачить що компанія може укласти новий стратегічний важливий контракт, то він обов’язково буде підписаний.

Никита Измайлов инвестор спортбанк покинувши посаду фінансового директора зацікавився в одному стартапі, який була компанія в сфері онлайн-банкінгу monobank. Вони мали активне зростання, а модель роботи компанії була перспективною.

Виникнення бренду sportbank і його розвиток

Після знаходження контактів Діми Дубілета, який і вважався засновником monobank перше, що було зроблено — установка партнерських відносин, запропонував колаборацію, впровадивши методи платежів в кобренди Паріматч, а також запустивши випуск карт, пов’язаних з технологічною компанією. Але при цьому хлопці розраховували на розвиток в іншому напрямку розвиваючи власний бізнес, тому результат переговорного процесу був відмовою.

При Це ідея залишилася. Була знайдена група однодумців, а також людей, готових вкласти гроші, тим самим ставши співінвесторами. Після чого вдалося запустити проект-Мобільний банк sportbank. Розробка платформи обійшлася в кілька мільйонів, а також більше 2 років роботи. На MVP компанії вдалося вийти тільки в жовтні 2019 року.

Після цього незабаром PariMatch інтегрував банківські послуги як один із способів платежів. У момент поповнення грошових коштів на карти інших банків виплачувалася комісія з боку клієнта, але при цьому на карти sportbank виграші виводилися без абсолютно безкоштовно. Як для клієнтів Parimatch це повинно було бути як один з непоганих бонусів.