Вимкнення світла українцям пояснили що робити якщо банкомат чи термінал не видав гроші на прикладі ПриватБанку

Вимкнення світла українцям пояснили що робити якщо банкомат чи термінал не видав гроші на прикладі ПриватБанку
Вимкнення світла українцям пояснили що робити якщо банкомат чи термінал не видав гроші на прикладі ПриватБанку

Українцям дали поради, як діяти у випадку, якщо під час користування банкоматом чи терміналом вимкнули електроенергію. Банки зобов’язані повернути кошти.

Про це повідомляє пресслужба Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України із посиланням на ПриватБанк.

Якщо банкомат не видав кошти

Як розповіли у банку, екстрені відключення електрики можуть застати зненацька саме під час операції з грошима. Так, якщо банкомат чи термінал ПриватБанку не встиг видати кошти, то їх можна повернути, зателефонувавши до банку.

Алгоритм дій під час невидачі коштів у ПриватБанку:

  • відразу потрібно звернутися до банку, зателефонувавши на гарячу лінію 3700, та подати заявку на повернення грошей;
  • повідомити номер терміналу та його адресу;
  • вказати, яку суму не було видано та приблизний час здійснення операції.

«Коли заявка буде опрацьована і гроші в терміналі перерахують, недоотримані кошти повернуть вам на карту», — повідомили у банку.

Що ще слід знати

Нагадаємо, в Україні почали діяти нові правила зняття готівки у банкоматах, а також інші ліміти на обсяг коштів. Інакші умови роботи тепер у 10 великих банків, решта фінустанов згодом теж змінять правила.

Нацбанк розробив карту, де позначено 760 чергових відділень, що працюватимуть під час тотального вимкнення електроенергії. Зокрема, йдеться про відділення у Києві та 275 населених пунктах у 22 областях. У фінустановах можна буде, окрім зняття готівки, підзарядити телефон та погрітися.

Джерело

Что делать если света нет а вашу карту зажевал банкомат? Советы которые помогут не остаться без денег

Подписывайтесь на "Блокнот Херсона" в Telegram или Viber




Оставьте комментарий