Інструкція як передавати показники лічильника електронною поштою до Херсонобленерго

Інструкція як передавати показники лічильника електронною поштою до Херсонобленерго
Інструкція як передавати показники лічильника електронною поштою до Херсонобленерго

З 1 липня 2019 року стартує щомісячна передача показників електролічильника. Інформація про спожиті кіловати на сайті АТ «Херсонобленерго» буде прийматися традиційно до 4 числа.

Крім добре знайомих для жителів міста та області способів передачі: за телефоном, у особистому кабінеті чи за допомогою заяви у абонентських,  з минулого місяця працюють сервіс у Viber, прийом показників у СМС та електронною поштою.

Аби допомогти розібратися у роботі новинок, АТ «Херсонобленерго» пропонує споживачам електроенергії детальні інструкції.

До Вашої уваги інструкція як легко передавати показники лічильника електронною поштою:

  1. Відкрийте свій обліковий запис пошти та оберіть опцію «Написати» (або «Створити повідомлення»). У полі для адреси отримувача введіть: pokaz@co.ksoe.com.ua
  2. У темі листа напишіть свій номер телефону, на який прийде повідомлення про прийняті показники.
  3. У тексті листа введіть показники у такому форматі:

Показники звичайного лічильника у форматі «Номер особового рахунку на 37» (пробіл) «Показник».

Показники двозонного лічильника варто передавати у форматі: «Номер особового рахунку на 37» (пробіл) «показник зони Т1» (пробіл) «показник зони Т2».

Для подачі показників тризонного лічильника необхідно надіслати повідомлення у наступному форматі: » Номер особового рахунку на 37» (пробіл) «Пік» (пробіл) «Напівпік» (пробіл) «Ніч».

Інструкція як передавати показники лічильника електронною поштою до Херсонобленерго
Інструкція як передавати показники лічильника електронною поштою до Херсонобленерго

Також можна скористатися одним із старих способів передачі лічильника:

  • Внести показники лічильника можна, зареєструвавшись в «Особистому кабінеті» : https://ksoe.com.ua/cabinet/login/ , або «Без реєстрації».
  • Скористатися послугою в автоматичному режимі за телефоном: (0552) 316-316 (цілодобово). За телефонами кол-центру: (0552) 48-06-20, 0-800-500-629 (цілодобово).
  • У Центрах по обслуговуванню споживачів (вул. Пестеля, 5, вул. Перекопська, 178) передати показник через термінал, або в абонентських групах РЕМ заповнити заяву.

Джерело: АТ «Херсонобленерго»

Подписывайтесь на "Блокнот Херсона" в Telegram или Viber




Оставьте комментарий