О внесении Изменений в Порядок рассмотрения обращений граждан в Министерстве здравоохранения Украины Министерство здравоохранения Приказ от 01 октября 2015 № 638

О внесении Изменений в Порядок рассмотрения обращений граждан в Министерстве здравоохранения Украины Министерство здравоохранения Приказ от 01 октября 2015 № 638

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ

НАКАЗ

01.10.2015

м. Київ

N 638

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
19 жовтня 2015 р. за N 1269/27714

Про внесення Змін до Порядку розгляду звернень громадян у Міністерстві охорони здоров’я України

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», підпункту 13 пункту 4 Положення про Міністерство охорони здоров’я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року N 267,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Зміни до Порядку розгляду звернень громадян у Міністерстві охорони здоров’я України, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09 квітня 2014 року N 253, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 07 травня 2014 року за N 482/25259, що додаються.

2. Управлінню забезпечення документообігу та контролю (Величко І. М.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

 

Міністр

О. Квіташвілі

ПОГОДЖЕНО:



 

Голова Державної служби
спеціального зв’язку та
захисту інформації України

Л. О. Євдоченко

 

ЗМІНИ
до Порядку розгляду звернень громадян у Міністерстві охорони здоров’я України

1. Абзац другий пункту 2 розділу I викласти в такій редакції:

«Звернення може бути усним (викладеним громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записаним (зареєстрованим) посадовою особою) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Електронні звернення надсилаються на електронну пошту МОЗ України або на окрему електронну адресу — ez@moz.gov.ua.».

2. У розділі II:

1) пункт 1 викласти в такій редакції:

«1. Попередній розгляд письмових звернень громадян здійснюється структурним підрозділом по роботі зі зверненнями громадян з метою визначення відповідності оформлення звернення вимогам, передбаченим статтею 5 Закону України «Про звернення громадян», та виокремлення таких, що потребують обов’язкового розгляду Міністром охорони здоров’я України, його заступниками або керівниками структурних підрозділів. Електронні звернення передаються на розгляд Міністру охорони здоров’я України та заступникам Міністра охорони здоров’я України у паперовому вигляді.»;

2) пункт 8 доповнити абзацом такого змісту:

«Текст електронного звернення вноситься до РКК та додатково пересилається на поштову скриньку осіб, відповідальних за ведення діловодства в структурних підрозділах МОЗ України.».

3. Підпункт 9 пункту 2 розділу III доповнити абзацами такого змісту:

«Відповідь на електронне звернення направляється у спосіб, обраний заявником (згідно з вказаною ним адресою місця проживання або адресою електронної пошти).

За потреби надання відповіді на електронне звернення електронною поштою виконавець (або особа, відповідальна за діловодство у структурному підрозділі) здійснює пересилання заявнику відповіді у сканованій формі.

Після здійснення відправлення відповіді заявнику звіт про відправлення із зазначеними адресою, датою відправлення та інформацією, що міститься у відправленому файлі, роздруковується. Зазначений звіт долучається до справи та зберігається у встановленому законодавством порядку.».

 

Начальник
Управління забезпечення
документообігу та контролю

І. Величко

Джерело





Оставьте комментарий