Новини від ПАТ ХерсонГаз грудень 2016 року

Новини від ПАТ ХерсонГаз грудень 2016 року облік природного газу порядок розрахунків порядок обмеження (припинення) розподілу природного газу Споживачу

Новини від ПАТ ХерсонГаз грудень 2016 року

Новини від ПАТ ХерсонГаз грудень 2016 року облік природного газу порядок розрахунків порядок обмеження (припинення) розподілу природного газу Споживачу

До уваги споживачів природного газу !

Набули чинності зміни, внесені згідно з постановою енергетики та комунальних послуг, від 11.08.2016 р. N1418, пов’язані із типовим договором розподілу природного газу.

Зокрема внесно зміни до таких пунктів:

— абзац 6 пункту 5.5 розділу V Порядок обліку природного газу, що передається Споживачу

У разі неотримання до 06 числа місяця, що настає за розрахунковим, показань лічильника та за умови, що лічильник газу не оснащений засобами дистанційної передачі даних, фактичний об’єм розподілу та споживання природного газу по Споживачу за розрахунковий період визначається Оператором ГРМ на рівні планового місячного об’єму споживання на відповідний період, що розраховується, виходячи з групи споживання Споживача та його середньорічного об’єму споживання природного газу за останні 12 календарних місяців. Якщо за підсумками наступного місяця Споживач своєчасно надасть показання лічильника газу, формування об’єму розподілу та споживання природного газу за період зазначеного місяця здійснюється з урахуванням наданих показань.

— абзац 1 пункту 6.4 розділу VІ Порядок розрахунків

Оплата вартості послуги з розподілу природного газу за цим Договором здійснюється Споживачем, який не є побутовим, на умовах попередньої оплати до початку розрахункового періоду на підставі рахунка Оператора ГРМ. Якщо згідно із законодавством Споживач має сплачувати Оператору ГРМ за послуги з розподілу природного газу зі свого поточного рахунку із спеціальним режимом використання, оплата послуг розподілу природного газу здійснюється з поточного рахунку із спеціальним режимом використання Споживача на поточний рахунок Оператора ГРМ кожного банківського дня згідно з алгоритмом розподілу коштів, встановленим Регулятором, та зараховується як плата за послуги розподілу природного газу в тому місяці, в якому надійшли кошти. Остаточний розрахунок за надані у звітному місяці послуги проводиться Споживачем до десятого числа місяця, наступного за звітним, відповідно до акта наданих послуг та з урахуванням раніше перерахованих коштів.

— пункти 9.1, 9.3, 9.4 розділу IX. Порядок обмеження (припинення) розподілу природного газу Споживачу

9.1. Оператор ГРМ має право припинити/обмежити розподіл природного газу Споживачу в порядку та у випадках, передбачених Кодексом газорозподільних систем, у тому числі у разі:

2) відсутності підтвердженого обсягу природного газу у Споживача або перевищення його місячного підтвердженого обсягу природного газу;

4) несанкціонованого відбору природного газу, крім первищення добового підтвердженого обсягу природного газу;

9.3. Якщо за ініціативою Споживача необхідно припинити газопостачання на об’єкт Споживача чи його окремі газові прилади для проведення ремонтних робіт, реконструкції чи технічного переоснащення тощо, Споживач не пізніше ніж за п’ять робочих днів повинен письмово повідомити про це Оператора ГРМ та узгодити з ним дату припинення газопостачання, а Оператор ГРМ в узгоджену зі Споживачем дату зобов’язаний припинити газопостачання Споживачеві.

9.4. У випадку запланованих капітальних ремонтів ГРМ (крім аварійних) Оператор ГРМ має повідомити Споживача про припинення розподілу йому природного газу не пізніше ніж за п’ять робочих днів до дати припинення розподілу природного газу.

— Розділу XI. Порядок вирішення спорів

11.1. Спори між Споживачем і Оператором ГРМ вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб.

11.2. Оператор ГРМ зобов’язаний:

створити точки контакту для надання інформації Споживачу стосовно, зокрема, його прав, чинного законодавства та наявних способів для вирішення спорів;

розглянути всі скарги, отримані від Споживача, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.

11.3. Процедури вирішення спорів Оператором ГРМ та контактна інформація підрозділів Оператора ГРМ, відповідальних за розв’язання спорів (телефони, e-mail, режим роботи, адреси, П. І. Б. відповідальних працівників тощо), мають бути опубліковані на сайті Оператора ГРМ.

11.4. У разі недосягнення між Споживачем та Оператором ГРМ згоди спірні питання вирішуються у порядку, встановленому чинним законодавством, у тому числі в судовому порядку.

Повний текст документу можна прочитати за посиланням http://khersongaz.at.ua/index/normatyvno_pravovi_akty/0-48

Джерело

Подписывайтесь на "Блокнот Херсона" в Telegram или Viber




Оставьте комментарий