У яких випадках споживачам виплатять компенсацію за неякісні послуги з електропостачання таблиця

У яких випадках споживачам виплатять компенсацію за неякісні послуги з електропостачання таблиця

У яких випадках споживачам виплатять компенсацію за неякісні послуги з електропостачання таблиця
У яких випадках споживачам виплатять компенсацію за неякісні послуги з електропостачання таблиця

В НКРЕКП розповіли, скільки коштів отримають споживачі у 2017 році в разі неякісних послуг із електропостачання.

Як стало відомо Domik.ua , правила нарахування компенсації за неякісні послуги з електропостачання прописані у постанові НКРЕКП №1841 від 18 жовтня 2016 року. Компанія-постачальник електричної енергії повинна поінформувати споживача про нарахування компенсації шляхом:

— зазначення суми у рахунку на оплату послуги електропостачання;

— листом на офіційному бланку компанії;

— в «особистому кабінеті» на офіційному веб-сайті компанії.

Розмір компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг із електропостачання у 2017-2018 роках



Тип послуги Стандарт Розмір компенсації (без ПДВ), грн
З дня набрання чинності порядком до 31.12.2017 З 01.01.2018
Надання договору про приєднання та технічних умов, у т. ч.:
для стандартного приєднання 5 робочих днів 100 200
без необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, яке не є стандартним) 15 робочих днів 100 200
у разі необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, яке не є стандартним) 30 робочих днів 100 200
Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (стандартне приєднання), у т.ч.:
без потреби припинення електропостачання інших споживачів 5 днів 100 200
у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів 10 днів 100 200
Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (приєднання, яке не є стандартним), у т.ч.:
без потреби припинення електропостачання інших споживачів 5 днів 200 400
у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів 10 днів 200 400
Підключення електроустановок споживача після відключення (крім населення) 5 робочих днів 100 200
Відновлення електропостачання споживача після усунення порушень і оплати споживачем заборгованості, витрат на повторне підключення та збитків, завданих енергопостачальнику (для населення), у т.ч.:
у містах 3 робочі дні 100 200
у сільській місцевості 5 робочих днів 100 200
Відновлення електропостачання після перерви в електропостачанні 24 години 100 200
Надання на розгляд проекту договору про постачання електричної енергії, у т.ч.:
для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю до 150 кВт 7 робочих днів 50 100
для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю 150 кВт та більше 14 робочих днів 100 200
Технічна перевірка розрахункових засобів обліку (крім населення) 20 днів 100 200
Письмове звернення споживача місяць 100 200
Проведення експертизи приладу обліку (для населення) 20 днів 100 200

Якщо компанія не нарахувала компенсацію за неякісні послуги, споживач повинен написати заяву в енергопостачальну компанію. У разі відмови в компанії розглядати заяву, споживач повинен звернутися до НКРЕКП та її територіальних підрозділів.





Оставьте комментарий