Як передати показники в Херсонський водоканал Viber телефон особистий кабінет

Як передати показники в Херсонський водоканал Viber телефон особистий кабінет
Як передати показники в Херсонський водоканал Viber телефон особистий кабінет

Оновлено у 2024 році.

Як можна передати показники лічильника?

Для легкої, приємної і швидкої передачі показників , пропонуємо скористатись АВТОМАТИЧНИМИ ТА БЕЗКОШТОВНИМИ способами:

1.Внесення показників без реєстрації:

https://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/

2. Через особистий  кабінет , в якому є можливість реєстрації декілька адрес  на одну ел.скриньку, для цього зайдіть за посиланням:

https://water.kherson.ua/login/

3. SMS – повідомлення на номер 050-393-39-60
Показники лічильників у SMS ввести у такому форматі: «Номер особового рахунку» (решітка) «Показник». Приклад: 1250081053#123

4. Використання Viber – Паблік для автоматичного внесення показників: 

https://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/

5. Використання мессенджеру Viber 0503969091 (тільки для споживачів, які не надавали показники більше року. ОБОВ′ЯЗКОВО ПОТРІБНО ФОТО лічильника для підтвердження) необхідно вказати:

– Особовий рахунок споживача

– ПІБ споживача, адреса (вулиця, будинок, квартира)

– Прикріпити фото водолічильника з цілісністю пломб та з останніми показниками на кінець розрахункового періоду.

6. За телефоном Контак-Центру 43-58-58, натиснувши кнопку «1» – автоматична передача показників за телефоном, без з`єднання з оператором.

7. Особисто відвідати пункти приймання споживачів, де також можливо провести звірку щодо обсягів одержаних послуг та оплати вартості їх протягом року.

Джерело: ХерсонВодоканал

Подписывайтесь на "Блокнот Херсона" в Telegram или Viber




Оставьте комментарий