Як передати показання лічильників води в місті Херсоні



RU

Як передати показання лічильників води в місті Херсоні
Як передати показання лічильників води в місті Херсоні

Оновлено: осінь 2025 року

Для правильного нарахування за фактично спожиті послуги водопостачання та водовідведення необхідно щомісяця знімати показники водолічильників в останній день розрахункового місяця та надавати їх Водоканалуміста Херсона не пізніше 3-го робочого дня місяця, наступного за розрахунковим. Це відповідає вимогам Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання».

Як можна передати показники лічильника?

Для швидкої передачі показників можливо скористатися автоматичними та безкоштовними способами.

1. Через Особистий кабінет споживача

Найзручніший спосіб для тих, хто воліє управляти послугами онлайн.

  • Посилання: https://water.kherson.ua/new_cabinet/

2. Через чат-боти в Viber та Telegram

Внесення показників без реєстрації. Це зручний спосіб передати дані швидко та без зайвих кроків.

  • Telegram бот: https://t.me/GKH_IN_UA_BOT
  • Viber бот: https://chats.viber.com/gkh_in_ua
Скануйте QR-код: ліворуч для Viber-bot, праворуч для Telegram-bot, щоб розпочати спілкування з ботом та передати показання.
Скануйте QR-код: ліворуч для Viber-bot, праворуч для Telegram-bot,
щоб розпочати спілкування з ботом та передати показання.

3. По телефону через Контакт-центр

За цими номерами ви можете передати показання або запросити візит контролера для фіксації фактичних даних.

  • Телефон Контакт-центру: 095-640-09-07
  • Графік роботи: щоденно з 08:00 до 17:00

4. Через месенджер Viber

Надішліть показання безпосередньо в Viber на номер 050-396-90-91 для оперативної обробки.

5. У пунктах обслуговування споживачів

Особисто передати показання можна у пунктах обслуговування:

  • у ТаврійськомуШуменському та Північному мікрорайонах міста.

Корисні контакти

Цей номер призначений для вирішення аварійних ситуацій, порушень у подачі води тощо.

  • Аварійна диспетчерська служба (цілодобово): 066-040-01-32

Увага для споживачів, які не надавали показники більше року

Через месенджер Viber 050-396-90-91(обов’язково потрібно фото лічильника для підтвердження) необхідно вказати:

  • Особовий рахунок споживача;
  • ПІБ споживача, адреса (вулиця, будинок, квартира);
  • Прикріпити фото водолічильника з цілісністю пломб та з останніми показниками на кінець розрахункового періоду.

Це допоможе підтвердити актуальні дані та відновити точний облік.

Як виправити неправильні показання лічильників води

Якщо ви передали помилкові показання, їх можна виправити двома способами:

  1. Надіслати актуальні показання через Viber на номер 050-396-90-91
  2. Зателефонувати до Контакт-центру за номером 095-640-09-07 та запросити візит контролера для фіксації правильних даних

З огляду на ситуацію в Херсоні, можливість візиту контролера слід уточнювати за телефоном.

Правила надання послуг

Згідно з «Правилами надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України №690 від 05.07.2019 р., споживач зобов’язаний щомісяця знімати та передавати підприємству покази індивідуальних приладів обліку води та здійснювати оплату до 20 числа місяця.

Подписывайтесь на "Блокнот Херсона" в Telegram или Viber




Оставьте комментарий

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.